Tävlade idag

2010-01-24 @ 14:32:20

Hoppade La med cura för 4:e gången på regional,
alla andra gångerna har hon vägrat ut sig på oxrarna, och
inget undantag idag, för ute blev vi haha.. -.-

Hon tror helt enkelt hon inte räcker över breda oxrar, så då vågar
hon inte hoppa :p sen var hon otroligt seg idag med .. ;s
Hon funkar ju på lokal där hon oftas faktiskt är 1:a nu, men jag har ju tröttnat
på att bara hoppa lokal, och cura räcker inte till regional... ?

Så ska försöka löshoppa henne mycket på breda oxrar och stärka
hennes självförtroende för dem. Sen ska jag starta en till La, och om hon hoppar då
behåller vi henne, annars om hon vägrar ut sig säljs hon, jag har endå så många jag
måste tävla/rida i sommar, Snow white, Star Jumper ska tävlas.
Cyfair Riverdance ska antaglien debutera la och ev msv? sen säljas.
Magic The Hex & Moonlight Shadow ska ridas in.

Kolla filmen haha xd



s

Kommentarer

Postat av: Filippa Clausen

TOVA! denna hästen RÄCKER till reginal, det lovar jag! men börja träna för en tränare, så kan jag LOVA att du tar dig runt L:A. jag LOVAR! träning ger färdighet & utan träning blir hon aldrig bättre. jag lovar att det är värt pengarna!<3

2010-01-24 @ 17:32:37
URL: http://filippaclausen.blogg.se/

Postat av: tova

aa, får fundera :p... <3

2010-01-24 @ 18:39:43

Postat av: f

gör det! :)<3

2010-01-24 @ 18:44:22
URL: http://filippaclausen.blogg.se/

Postat av: viktor (du vet vem :P)

hej ;)

fin blogg ska ni lägga ner den för det tycker inte jag för den är så fin;)

2010-02-03 @ 19:53:14

Postat av: isabelle

för det första, hästar är inte något som är gjort för dig, så du kan hoppa och tävla varje dag. vad jag ser hoppar du verkligen jätte ofta, kanske hon har ont? Sen att du bara ser henne som en tävlings maskin- usch vad äckligt. snällasnälla, om hon nu vinner upp till lb, men knappt kan hoppa la kanske du ska börja fundera på vad som är fel? kanske ryttaren, kanske hon har ont!

2010-06-05 @ 18:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback